Fredag 20 Juli

Två arbetsdagar kvar och på söndag går flyget hem mot Sverige, sa hejdå till några av mina kollegor som jag lärt känna nu under sommaren och inser verkligen hur bra människor jag jobbat med, hur kul vi haft och hur bra livet är. Jag och Matilda suprisade för hennes tårtätarpengar med tacos och tårta. Alla fick säga sitt bästa minne med sommaren och det var så många.
Kommer sakna allt med detta & trots mycket jobb känns det som att jag levt i en enda semester.
Dock när man vet att det bara är ett par få dagar kvar tills man får komma hem, mysa med fina människor i sin närhet så längtar man ju så oerhört efter det också.
Nästa hållplatser blir:
Stockholm - Gnesta - Mariestad - Norrköping - Falun - Malung - Norrköping - Hemligt äventyr - Namibia

Fullständigt helt normala.




Kommentarer
Postat av: Emilia

Snälla titta förbi Rättvik på vägen också, ja ja ja åh vad glad jag skulle bli! :D

2012-07-21 @ 22:41:54
URL: http://detborjarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0