3 juli

Tiden går fort här i vårat lilla paradis och efter 10 dagar av jobb måste jag medge att jag är lite trött. Tur att jag trivs så bra på jobbet att det bara känns kul att gå dit. Ikväll anordade vi musikkväll där Robin spelade gitarr och vi sjöng ungefär en timme med svenska visor, Evert Taube, Cornelis, Ted Gärdestad och många fler. Var så fint att se hur alla sken upp i allrummet och har nog aldrig fått så mycket fin respons då jag gick av mitt kvällspass. Två av damerna blev dock väldigt besvikna på att Robin har flickvän hemma i Sverige då de planerar att piffa sig lite extra om det blir ännu en musikkväll! Tänk att en sån liten grej, kan göra något stort för andra och jag får själv somna med väldigt bra magkänsla.
Nu är det dags att krypa ner intill min fina snarkande Matilda.
Puss & Godnatt

Kommentarer
Postat av: william

vacker bild:DDD

2012-07-03 @ 23:20:53
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: emeliee

fantastiska Ingrid <3 Vackraste du!

2012-07-06 @ 11:56:07
Postat av: Emilia

Finaste Ingrid! Saknar dig fantastiskt mycket!!!

2012-07-07 @ 21:57:05
URL: http://detborjarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0