1 januari 2012

Året har precis börjat och det känns alldeles fantastiskt bra, ny start och nya möjligheter och en bättre nyårsafton får man leta efter! Känns faktist väldigt skönt att lägga 2011 bakom sig som för mig varit ett ganska kaotiskt och rörigt år med mycket beslut och knas, självklart även fantastiska guldstunder tillsammans med fina människor och stjärnor med fina minnen som man sparar på, men även de där stunderna som känns skönt att säga att de stannar på 2011.
Nyårsafton med bröllop för Frida och Jonas, jag saknar nog ord för hur otroligt vackert det var och blev alldeles lycklig i hela magen. Bröllopsfest med liveband, härliga tal & mycket skratt, underbart.
Den alldeles unika nyårsskålen blev på rexbo busshållsplats & kunde nog inte ha haft det roligare!
Så gott nytt år önskar jag er alla, har nytt nyårslöfte som jag ska göra allting för att hålla och låt nu detta året bli ett såntdär fint, bra & härligt som man minns tillbaka till med massa lycka! Blir nog inte så svårt då jag snart är tillbaka hos mina fantastiska vänner i norpan & får börja året med att pussa på dom :)

Jag har inte nyårslöftat godisförbud, inte oliver heller!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en trevliga dagar tillsammans med dig ...ha det fortsatt gott i Norpan, halva sjuksköterskan kram

2012-01-01 @ 12:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0