Våren

Mycket bra som händer i livet och dagarna rusar framåt så snabbt att man inte helt hinner med, dock känner man i hela kroppen att våren är här med sin närvaro och gör varenda själ lycklig. Tentan känns inte lika tung att skriva, mornarna blir genast lättare när solen skiner & man längtar ut för att bli mött av solen. Träningskläderna är på och jag och Siri ska ta en tur runt Strömmen för att fortsätta njuta av den fina dagen. Har blivit tilldelad praktikplats, onkologen US, vilket känns riktigt bra. Detta är någonting som jag i framtiden skulle kunna se mig själv jobba med, så det blir en spännande vår med nya erfarenheter. Imorgon kväll väntar någonting som jag tror att alla peppat ihjäl sig och äntligen går Hollywoodfesten av stapeln! Kläder är fixade, festen planerad och sittningen färdig. Imorgon ska vi dansa natten lång. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0