malung

Fastnade hemma framför datorn och bildarkivet. Inser att jag utan att tänka på det sitter och går igenom varje mapp av alla tusen bilder som ligger på datorn. Alla ögonblick man upplevt, och bilder som tagits vid lyckliga stunder och tillfällen som man sparar någonstans i minnet och som finns kvar på där på kamerans minneskort och någonstans inne i huvudet. Det finns så många stunder man upplevt, människor man mött och det är ganska otroligt hur tiden hela tiden tar oss framåt med nya möten, nya bilder & nya resor. Alltid framför ens fötter. Nu är jag hemma i Malung, njuter av varje sekund med mamma & pappa. Av våren som gjorde storslagen entré så jag och mamma tog på oss längdskidorna och tillbringade dagen i spåret. Fantastiskt! Förövrigt har jag blivit kass på att blogga, detta för att det varken funkar med bilduppladdningar eller mellanslag ( nu funkar det på ett skumt vis.. måttligt irriterande. Nu ska jag fortsätta att njuta av världens bästa familj!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack kära underbara dotter för en mysig helg, du gör oss alla glada.

Kram

2012-02-21 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0