lördag

Vaknade imorse ur en marddröm tredje natten i rad nu och blev ännu en gång lycklig över verkligheten. Gårdagen var fin tillsammans gävlematildan & lisan med filmmaraton ( håll i hatten jag somnade inte). Jobblördag med Emma vilket såklart alltid blir bra, många kanelbullar, te & klädkrängande, fint. Dock var sista timmen alldeles för läskig för en mindre tuff tjej när en påtänd full man ramlade in och emma lyste med sin frånvaro, tack vakten för att du var snabbt på plats. Förövrigt saknar jag en viss bästa vän i Uppsala. Jag saknar henne så mycket att det inte kan vara hälsosamt för själen. Måste nog verkligen åka dit snart. Vill bara äta massor med gott, prata natten ut, skratta tills träningsvärken gör sig påmind, spela kort & tänka över mina tankar till märlan & ta emot hennes. Den där andra halvan är lite långt bort. Ha världens bästa lördag nu alla. Jag ska njuta av Lalehs nya skiva och en speciell låt som har totaltfastnat hos mig ännu en gång innan jag lyfter rumpen från stolen & bestämmer kvällen! ps. jag kan det där med att man ska ha mellanrum i nya stycken, dock bloggen som bråkar och varken tillåter mig att göra mellanslag eller ladda upp bilder. tji fick jag. ( detta betyder, anropar elin min alltid tekniska räddare i nöden?!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag vet inte varför blogg.se alltid ska krångla. Det ända du kan göra är väl att maila deras support och fråga helt enkelt? Annars är mitt hetaste tips att byta till en blogspot, funkar så sjukt mycket bättre. www.blogger.com, registrera dig med din gmail och sen är du good to go. :)

2012-02-05 @ 12:12:56
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: emma

Trött med på blogg.se krångel hela tiden så byte till Spotlife för syrran blogga där. Så börja blogga där vet jag :)

2012-02-05 @ 21:22:55
URL: http://emma86.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0