Friday, I'm in love

Det är fredagskväll & bio med grabbarna grus väntar, lördag är det full moon på trappan & valborg ska tillbringas i Gnesta med grillning, majbrasa och det bästa av allt, sofia. Laddar upp batterierna för att orka med majmånad, timmarna som väntar i skolan med tenta.p.
Tenta.p ger dock tillåtelse för obegränsat med glass, stort plus.

Hade min sista dag på praktiken idag & gick därifrån med ett stort leénde efter min slutbedömning. Bara för att vara den som är den kommer ett litet klipp ur bedömningsunderlaget.
Mycket gott förhållningsätt till patienter, närstående och vårdteamet. Lätt att kommuniera med patienter och upprätta en god vårdrelation. Ger ett tryggt och säkert intryck inför vårdtagare och är noggran vid administering av läkemedel. God empatisk förmåga. Utför omvårdnadsåtgärder på ett proffesionellt sätt med bra teoretisk grund. Har under praktiken utvecklats mycket och blivit mer självständig. Flexibel och ger ett lugnt och stabilt intryck även i stressade situationer och strukturerar upp sin dag. Bra att omsätta kunskaper i handling, söker aktivt upp lärande situationer med bra initiativförmåga.Önskar Ingrid lycka till med sitt framtida yrkesval och är övertygad om att hon kommer bli en jätteduktig sjuksköterska.
För första gången på länge känner jag mig riktigt stolt över mig själv. Jag är på rätt spår och väg i livet och nästa sommar står jag som legitimerad sjuksköterska, säkert nervösare än någonsin men med så mycket olika arbeten jag kan ta mig an tillsammans med de fina vänner jag har här.
Mitt första äventyr i sjuksköterskekapitlet tar vi med stormsteg till hösten!

Kommentarer
Postat av: Åshild

Du är super duktig,en kempe fin bedömmning av din praktik,var nöjd o stolt över dej,när viher på holen blir gamla och behöver någon att ta hand om oss så får du innfinna dej,Elsa har fått andra planer för på en båt kommer vi nog inte att ha vårat boende på gamla dar.så nå får vi lita på dej.Ha en skön helg o valborg. KRAM.

2012-04-27 @ 22:18:35
Postat av: mamma

Ingrid, det visste jag redan att du kommer att bli en toppen bra sjuksköterska men stolt över min undebara dotter och så finna vitsord.

kram mamma

2012-04-28 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0