Måndag

För att citera Rebecka: Ingsiblingsi!! om det är någon som ska bli ihjälpussad så är det DU!!

Det är precis det jag tänker bli när jag och johanna landar på Teneriffa, bli ihjälpussad av mina enastående fina vänner, pussa ihjäl dom, bestiga teide, åka till vattenland & tillbringa timmar i solen!
När livet som det är nu. Ett totalt kaos, både organiserat och ibland helt utan struktur med patofysiologi som tar upp hela tankeverksamheten så är det bara att blunda, längta & veta att för varje dag som går, så blir det ett steg närmare och det gör mig glad i absolut hela mig!

Kan ni tänka er att jag får lyckan att ha tre av mina fantastiska stjärnor i min närhet en hel vecka i sträck? Sånna där pärlor som man bara vet att de kommer finnas där föralltid & som man delar så galna, roliga, sjuka och fantastiska minnen med.
lyckalyckalycka


Kick down och ett liv fyllt med pasta och heinz med min älskade dansk!
Seaclub & akrobatik, alltid och varje dag
Fantastisk roadtrip med rebecka i bergen på mallis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0