lite allt & ingenting

sitter i mitt kök och ser ut över en solig värld, ingen snö dock men jag antar att den förbereder sig att komma till jullovet istället. Finns en risk att det blir lite glesare mellan uppdateringarna nu, men jag ska göra mitt bästa. Praktiken drog igång igår och klockan ringde före 5. Man vet knappt vad man heter då klockan ringer & då jag ringer matilda för att checka att vi båda är uppe svarar en otroligt trött röst: ingrid, vad tänkte vi på då vi valde denna utbildning? och jag kunde inte annat än att skratta. två trötta huvuden påväg upp och ut i natten, typ. Dock var gårdagen riktigt bra och var så fylld med bra energi då jag gick hem,  klarade av så mycket själv igår. Egen inskrivning, PVK på första försöket och blodprov med blodsvar direkt. haha, inser att detta kan låta lite skadat, men är ju i denna värld just nu så bara att sätta sig in i det kära ni! ;)
Förövrigt är livet ganska bra just nu, det är mycket som finns framför mina fötter, mycket saker att räkna ner & längta till och ja. det känns bra. Jag vill mest att tiden ska öka lite i tempo.
Nu ska jag ut och njuta lite i solen innan bussen går mot US ( universitetssjukhuset)
puss


Kommentarer
Postat av: Elsa

Snart är dte jul... mysmys!!!

2011-12-03 @ 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0