godnatts fina människor

Det finns ju inte så mycket uppdateringar om denna helg, dock finns nog desto fler efter nästa! En helg fylld av plugg och jag känner att hur tentan än går kommer det vara fantastiskt att det faktist någongång är över & att få en helg utan någon skola som ständigt stressar, pressar och panikar inför tentor. En helg med Siris födelsedag väntar, tentaångesten dumpad i strömmen, massa människor kommer inta våran promenaden & kvällen blir med trappan eller värmekyrkan som mål. Kan ju inte bli mer fantastiskt! Gäller sig bara att hålla sig undan ifall fröken lerner får för sig att ta ett "sista" besök till baren.....

Kvällen blev fin med middagslagning & mys och jag och matilda har kommit till insikt. Vi två, i Kläppen tillsammans med en stolslift och störtlopp skulle nog bli den bästa vinteraktivteten. Nu gäller det bara att få skellefteåbruden att inse att hon bör besöka malungsskogarna till jul!

Kommentarer
Postat av: tilda

hahaha om jag inte minns helt fel så var det DU som föreslog den där sista shotten!! Kvällen då allt blev plötsligt svart...

2011-11-21 @ 14:42:36
Postat av: Ingrid

haha, ja. herregud! men det var ju DITT ansvar att stoppa mig, ja. skulle säga beckmörkt!

2011-11-21 @ 14:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0