första advent

absolut perfekt gårdag, t.o.m så bra att krogen glömdes bort, kökets omvandlades till dansgolv & hade öppet till klockan 5, fantastiskt! Idag är det första advent, och som den absoluta julälskaren jag är så trotsar jag min huvudvärk & ser fram emot julmarknad, första pepparkaksbakning & mys hemma hos david och sofia med julfilm, juleskum & julmust och allting som hör första advent till. Känner redan nu att det kommer bli en fin dag!
Puss Ingrid

Blinka lilla stjärna där
lys så länge som du kan,
jag vet inte var jag är för
jag har just klivit i land

marken gungar än för mig
gör den likadant för dig

nu kan du få mig om du vill ikväll
vi kan få rummet att stå still ikväll
jag tycker om att stå intill dig

viska något i mitt öra
som jag aldrig hört förut
stanna hos mig hela livet
eller bara nån minut
marken gungar än för mig
gör den likadant för dig

nu kan du få mig om du vill ikväll
vi kan få rummet att stå still ikväll
jag tycker om att stå intill dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0