14november

jag älskar födelsedagar & fint väder. Idag är det födelsedag för jennifer som blev en liten luring då jag skickade ett såntdär härligt sms: kan du möta mig utanför kåkenhus, tror att vi behöver prata om en grej. Som sagt så var det ju bara en luring så då sms,et skickades stod jag och sofia uppladdade med rosa rosor och kinderägg och självklart otroligt fin sång ;) Då Jennifer kom ut från bibblan, skakig på handen så blev det lite skolfirande. Så hipp hipp hurra för dig fröken Carlsson!
Just precis nu är det någon som sitter i biblioteket och dricker varm choklad & ja. Då längtar man ju ännu lite mera efter att sitta i toppstugan på kläppen efter en dag i backen med en kopp varm choklad & bara mysa. Låt det bli vinter, hemma och snö nu.

Bilden nedan är speciellt till DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0