2mars - tentadag

Mellan 08.00 - 12.00 var det medicintenta där hela kroppen skulle skrivas om. Hade en stor godispåse på bordet som jag laddat upp med, men glömde helt bort att äta! Då kan ni tänka er att jag skrev minsann, har två blåsor på mina stackars små fingrar och somnade så fort jag kom innanför dörren idag. Tänker faktist ta lugnaste dagen på länge idag, inte mera plugg, inget städande. Kanske ett tur till gymmet, men det är ju mer som belöning. Om 12 dagar får jag resultatet så HÅLL era tummar allt vad ni kan!
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller.

2011-03-02 @ 21:47:47
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: norrlänningen

Du har den baby!

2011-03-02 @ 22:24:05
Postat av: Moster

Höll båda tummarna "tentadagen" men 12 dagar blir lite länge så då får det bli en tumme!!

Kram/Mosrter

2011-03-04 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0