9 Juni - sommarlov

Jag kan ju faktist inte riktigt förstå att jag sitter här och för första gången på väldigt lång tid har jag sommarlov, ett väldigt efterlängtat sommarlov! Ingen skola, ingen stress eller press eller hårt plugg eller stirrande böcker. Måste allt erkänna att tentan kändes riktigt bra & gick ut ur salen med en lycklighetskänsla i kroppen, 14 dagar av väntan för resultat men känns väldigt bra. Nu ska jag bara njuta av kvällen med underbara vänner och böcker bäddar vi in i skåpen för tre månader framåt. Det första året av tre är på något otroligt sätt avslutat!
Underbart! så här bra kan man må en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: pappi

t det lungt i sommar....

2011-06-11 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0