12 juni - sommarlovets lata dagar

Imorgon inleder jag på riktigt den första absoluta sommarlovsdagen. Efter veckor av stenhårt plugg vidare till carlingsjobb så är jag helt och hållet ledig och jag ska bara göra ingenting. Ska agera lite flytthjälp till Lisa, men annars ska jag bara flanera på stan, äta massvis med glass och röra mig minst möjligt. Sova tills jag vaknar ska jag också, underbart. tisdagonsdag blir det Carling och torsdag går flyget till Danmark, närmare bestämt Ålborg, tjing:)


Kommentarer
Postat av: emma

Låter som en härlig ledig dag. När du kommer hem från Danmark blir du kort hårig på ett villkor att du inte blir arg på mig :)

2011-06-12 @ 19:39:13
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0