1 juli

Jag älskar dagarna som går och livet i ett sommarhärligt norpan med en fantastisk roomie! Nattsudd med Andrea igår till klockan 3 och vi konstaterade ännu en gång att vi har ett väldigt fint liv just nu, många planer och ideér och det är underbart att inte ägna en tanke åt skolan.
Idag är jag dock så trött så jag inte vet hur jag ska lyckas flytta mig från soffan som jag landat i så fort jag kom innanför dörren, får nog ställa klockan för att inte somna eller bjuda mig själv på fredagslyx och sockerkick!
Mamma,Pappa och syster var på besök  och åkte i förrgår, jag fick en heldag ledigt och måste säga att det var nog världens bästa dag. Fin familj är precis vad jag har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0