26 december

Alldeles fantastiska dagar jag har jag i Dalarna & njuter av varje dag. Julafton blev precis sådär fin som det ska vara och mellandagar är prima. Har lagt alla böcker åt sidan och njuter med syskonbarn av sparkåkning pulkaåkning & roadtrips :) Plugget är väldigt mycket lagt åt sidan, men ska snart försöka ta itu med det också. Idag åkte en av mina lillprinsar mot Stockholm och på torsdag mot Indien, förklarade för Oliver att jag verkligen skulle längta efter honom varav jag fick en inbjuda till Indien med utförlig förklaring att jag är SÅ välkommen dit om " jag ser till att jag reser med thomas cook, och kollar att det står Indien på planet, det är bara då som man vet att man kommer på riktigt till det rätta stället! åh, vad jag älskar dig!
Nu blir det middag med hela la familija downtown Malung, bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah söt!

2011-12-27 @ 10:02:38
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0