9 Oktober - Hösten är här

Hej på er :)
Här kommer ett inlägg från ett hösthärligt Norrköping! Anledningen till att jag varit lite seg på uppdateringar är att jag har besök från världens bästa kompis, Mary! Vi bara chillar, myser och pratar igen ett helt år eftersom det var så länge sen vi sågs. Gårdagen tillbringades på stan där vi kollade i inredningsbutiker till lägenheten och kvällen blev det badkar och thrillerfilm, mysigt är rätt ord för denna härliga helg.
Idag har det varit fantastiskt höstväder med såndär skön bitande luft och strålande sol, så vi satsade på att ta med kameran för att föreviga lite fina stunder av den fantastiska höstsolen & allt det som jag älskar med hösten.
Vi satsar på en helg utan fest och iställer blir det te, mys, godis och IDOL! kvalitétstid med märlanpärlan är underbart. Ja, ganska otroligt att vi kännt varandra i hela 21 år, från små knoddisar där vi bott 50m från varandra och rusat över för att berätta minsta lilla idé, hemlis eller annat och måste ju medge att det fortfarande samma sak. Nu bor vi visserligen inte 50m från varandra, men jag är tillbaka i Sverige & att nu bara ha ett telefonsamtal eller tågresa bort är helt klart top notch!
Puss & Kram
Ingrid
( som har namnsdag idag!)








Kommentarer
Postat av: Peter

Neeej! Jag älskar hösten. Det låter ju hur mysigt som helst, men nästa vecka kommer jag hem till hösten jag också :)

2010-10-09 @ 19:53:19
URL: http://pd-pan.blogspot.com
Postat av: Aino

Underbara bilder!!!/Aino

2010-10-13 @ 14:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0