Äntligen fredag

Imorgon är det fredag, vi är lediga och det är jag väldans glad för. Storebror, Maria & småprinsarna kommer på besök och jag längtar verkligen. Vad kan vara bättre efter en helg vecka där huvudet är fullt av celler, nervtrådar och näringsrapporter. Nästa helg är det DansSKALLEN, mitt crew ska shapa rumpa på scenen på sittningen & Peter du skulle ha kommit och gett oss lite snygga dancemoves!
Har en väldans fantastisk klass vilket är motcho bien, dock är väl celler inte det bästa i världen för tillfället.

Gårdagens bästa: Jag och Lisa går omkring på stan och krockar med två tele2 försäljare, tydligen har dom samarbete med IDOL och undrade om vi ville medverka i deras stora idoltävling. Så, rätt som det är står vi på scenen med blinkande lampor och frågor om idol, musik, låttexer och artister, och checkcheck, idolfantast som man är så ligger nu två GLOBENIDOLFINALBILJETTER och väntar på att få bli använda! 10 december smäller det!

Puss&Kram
Ingrid

SSK OVERALL och uppladdning för dansskallen!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Du gör alltid så roliga grejer. Dancecrew? Nice!! BILDER vill jag se! Hade lätt varit med, våra moves hade slagit alla med häpnad. Och GRATTIS till Idolbiljetterna :) Du är MIN idol!

2010-11-08 @ 15:11:56
URL: http://pd-pan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0