baaam 2010

Hej alla därhemma

Nu sitter jag här på kontoret och tänkte skriva lite innan jag ska hem till för att mysa lite med resten av ligan i mitt nyinköpta täcke ( ikea!)

Sista dagen 2009 blev en top notch dag och så även starten på det nya året. Efter jobb igår så bestämde jag och Hanna oss för att ta bilen in till Las Palmas och införskaffa en varsin nyårsklänning och framförallt ta en tur till IKEA, eftersom jag är världens mest frusna människa så stod varmt täcke som nummer 1 på listan för att sen lägga till tusen andra saker som blåbärsoppa, lösgodis, knäckebröd, havregrynsgröt och mycket mera :)

Kvällen hade jag helt fri vilket innebar festmiddagraketer&fest och avslutades klockan 4 på en sjukt rolig kareokebar då det sedan blev hemgång, för att klockan 8 vakna pigg och kry för en dag på Flygplatsen :)

Känns ju ganska otroligt att tänka på att jag förra året firade 2009 i USA, igår på Gran Canaria, var blir nästa år? :)

Puss på er därhemma


Kommentarer
Postat av: Moster

Vill bara önska en riktigt god fortsättning på det nya året!! Här på Frösön är det kallt och snöigt, skönt att höra om dina upplevelser på varamare breddgrader!!!

Kram/Moster

2010-01-02 @ 09:24:22
Postat av: mamma

god fortsättning på 2010, tiden går rasande fort..och du hade en toppendag som du beskriver...och pigg och glad på det nya året till alla glada gäster...Håkan E. älskat G. C och puerto rico ....kramar till du vet bästa goaste Ingrid

2010-01-02 @ 19:47:43
Postat av: Elin

Helt fantastiskt! :)

Jag önskar dig ett fantastiskt händelserikt och inso-galet 2010, vilket jag är helt övertygad om är precis vad du kommer få.

Saknarej sötnöt! PUSSERS!

2010-01-03 @ 03:39:36
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0