26/1 - Roadtrip!

Hej på er!

Ännu en uppdatering från en underbar dag. Idag var jag och Anders dom som hade fridag så vi beslutade oss för att ta en riktig roadtrip ala Gran Canaria, klockan 10 hämtade vi ut våran bil och första stoppet blev hos den danska bagaren, wienerbröd, kringlor, smörgåsar och en massa mer. Vidare mot en helt fantastisk plats, Maspalomas Sanddynor, det är svårt att förstå innan man varit här hur vacker det är. En hel öken med bara sand som sträcker sig ändå ner till havet ( när jag kommer hem på semester kommer det en massa bilder). Sen begav vi högt upp till bergen och ändå upp till Gran Canaria högsta topp 1696m över havet där det var 6 grader, lite kyligt sådär då man står i shorts och linne:) Vi åkte och såg en av de största Vulkankratrarna vi har här och det går inte heller där att förklara hur mäktigt det är.

Sist men inte minst ett litet shoppingstop på Vecindario där Zara har 70%, inte helt illa att vara Ingrid Söderbäck då!

Nu är det 6 dagar tills jag får pussa på Sara, Amanda & Julia och 7 dagar tills det blir en massa mys med familjen, som jag längtar:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså åh, bara tanken på sanddyner och shorts.. här snöade det idag. baaah. aaaavis!!!!

2010-01-28 @ 20:07:33
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: marielle

INGRID då måste vi ses när du kommer hem! Om än bara en snabbis! :)

2010-01-28 @ 21:46:22
Postat av: mamma

Du är världens bästa mysigaste energiknippe och jag längtar efter dig kära dotter kram i massor

2010-01-29 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0