2 december

Hej på er,
Nu har en av de bästa månaderna på året börjat, när det tänds ljusstakar i alla fönster och staden blir fylld med julbelysning:) På två jular så har jag inte firat jul hemma och om det är någonting som kallas hemlängtan är det att vara på andra sidan jorden då familjen firar jul, men nu äntligen är jag också hemma!
December är också den enda månad som jag alltid kommer upp på morgonen, 07.15 är vi bänkade framför tv,n med julkalendern, underbart.
Nu ska jag packa det sista och om en halvtimme går tåget mot stockholm för att ha en myskväll storebror, för att imorgon åka till Arlanda och vänta in Danmarksflyget :)
Så i helgen stänger slår jag ihop vår kära vän haug med alla hans celler och cirkulationer och satsar på bara julmys i stockholm!

Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej dotter

Håller med dig att det ska bli så härligt att få dela julem med mina hemmavarnde barn. Vilken fin bild du lagt in, den är bekant.

Hoppas du kom godt hjem från Globen och stora sraden

Kram

2010-12-12 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0