28februari- Hejdå USA

Don't cry because it's over, smile because it happened!



Kommentarer
Postat av: alexandra

Nu kan jag inte låta bli att kommentera detta inlägget längre. VET DU HUR MÅNGA GÅNGER JAG TITTAT PÅ DET ELLER? Nu har precis min första helg utan dig börjat.. för en vecka sedan, exakt just precis nu, hämtade du upp mig på Gaylord för sista gången. Vi hade en galen biltur i vanlig anda, hamnade under tipspress och hade inte ens börjat med maten när gästerna kom. Precis i vanlig anda, haha. Jag kan inte fatta att det bara var en vecka sedan? Gud det känns som jag inte har sett dig på flera år.



Men som sagt; "Don't cry because it's over, smile because it happened!" I really do, I really try.



(Jag får se det positivt; hade du varit här hade det minsann inte blivit tillåtet att äta sushi ikväll)



PUSS&KÄRLEK!



PS. Jag skulle faktiskt hellre ha dig här än att äta Sushi. Jag var bara tvungen att försöka hitta något positivt. You know me <3 hahahah

2009-03-07 @ 01:16:30
URL: http://plymis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0