7december- Puerto Rico

Hej alla därhemma.

Här sitter jag på Kontoret i Puerto Rico hemkommen efter en Grottetur högt uppe i bergen där vi träffat på människor som bor i grottor och printat ner en massa information för att lära oss så mycket som bara möjligt på denna introvecka, och tro mig. Det är GALET. Spännande, fantastiskt, galet och enormt mycket att göra, allting och det är toppen.

Kom hit efter en 6timmars flygresa där jag blev mött på Flygplatsen där jag träffade Camilla och fick veta att vi skulle bo tillsammans i en toppenlägenhet i ett område där alla guider bor. Middag med mitt Team, för att dagen efter bege oss ut på hotellvisning. Det är sååå många hotell överallt och jag kommer att ansvara över Arguineguin, helt galet då man satt där med kartan och det ligger hotell överallt. Efter detta var det dags för skattejakt då jag och min danska skat fick ta bilen mot nya mål. Altamadores, Mogan, Nya Puerto Rico, Arguineguin och alla ställen där vi kommer göra olika saker, allt från Service, utflykter och mycket mer.

Gått igenom tusen papper och ska snart göra ABC pärm, har över 200 hotellkoder alla lära mig innan det är dags för flygplatsen på lördag och imorgon ska vi på ännu en guidad tur ( Shopping i Las Palmas). Och vet ni en sak, det är så spännande, så nytt, så galet. SÅ ALLT! :) Mycket att lära, mycket nerovistet, framförallt för första dagen då jag sitter alldeles ensam och ska ut på Service, men karta för att hitta alla hotellen jisses. Fast jag VET att kommer bli guld!

Puss&Kram'
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Aino

Oj, oj, nu har jag hittat din blogg också Ingrid. Vad duktig du är! Hela Malung måste vara stolt över dig och jag är jättestolt över dig – vad du kan! Så modig du är! Och du gör ju helt rätt, det är bara att kasta sig med huvudet före, då vinner du hela tiden över dig själv, det blir win win. Det där kommer du att klara bra Ingrid och lite nervositet gör dig extra taggad och vaken.

Stor kram!

Aino

2009-12-07 @ 18:15:35
Postat av: Alexandra

Hej vännen! Underbart med ett litet inlägg från dig. Blev sketaglad när jag såg att din update på bloglovin. Som jag misstänkte verkar du ha det guld!!! Du kommer få underbara månader där borta - I JUST KNOW IT! Och att det är mycket att lära sig gör ju det hela bara roligt. Så himla mycket roligare att jobba med sådant!



Jag längtar reeeeedan tills jag får komma och hälsa på dig. Kan knappt bärga mig hihi.



Saknar dig!!!!!

2009-12-07 @ 18:27:02
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Carina

Ja ja ja va bra, visste att det skulle passa dig utmärkt min Solstråle! Det ska bli så kul att följa dig här! du är toppen! KRamKRam

2009-12-07 @ 18:44:07
Postat av: mamma

Ja då är du påp lats och massor att kasta dig över, vilken härlig utmaning för min ynsta dotter. Jag vet att du bara funkar när det är kul, bra att öva upplokalsinnet...det går kram

2009-12-07 @ 19:39:39
Postat av: malin

Men åh vad spännande Inga! :) Så himla roligt det låter! Lite avis kan jag nog erkänna att jag är minsann. Tror detta är ett toppenjobb för dig!

2009-12-07 @ 19:54:09
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Solan

Ska bli så spännande att följa din blogg.Tror,ja jag e säker på att du hittat ett jobb som passar som handen i handsken.Lycka till... å Ingrid jag håller tummarna för dej.

Kram Solan. Ps Curre hälsar å skickar en lyckospark Ds

2009-12-07 @ 22:35:01
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Åhhh! Låter så otroligt spännande och överväldigande!!! Och galet KUUUL! So happy for you, babe!

Håll oss uppdaterade! :D

PUSS

2009-12-08 @ 01:01:21
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0