12december - Flygplats, Service & Guld

Startarde morgonen med väckarklocka, upp och för första gången på med uniformern, pumpsen och flygplansshemat för att bege oss iväg. Det var verkligen hur kul som helst och massa saker att göra. Jag fick sända bussar iväg och första gången jag hoppade in i bussen har jag inte en aning om över vad jag sa. Solskyddsfaktor, hotellstopp, trevlig ferie och så huuusker er selarna ;) Super första dag!

Vidare för Service med Anita i mitt "Arguinegongong" där det var allt från biljettsälj, tusen frågor och massa lurigheter att fixa. Dock finns ett STORT problem, ett av de hotellen som jag har service på har det absolut minsta garage jag någonsin sett i hela mitt liv. Antina upplyste mig om att hon skrapat två bilar därinne och man kan ju fråga sig fröken Söderbäck ska köra in lilla bilen där..

Nu ska vi filmmysa lite och röja lägenheten & imorgon blir det Suprise för PUR och Service!

Puss på er & njut av era lussebullar imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Bjarki!

Mycket för lilla ingan å hålla koll på låter det som =)

2009-12-13 @ 17:16:09
URL: http://bjarki.se/blogg
Postat av: pappan

garaget blir större när du kört in o ut et tag

2009-12-13 @ 18:08:48
Postat av: mamma

det kan inte bli trängre än vägarna här....där ska i alla fall bilen stå still...hälsar Carina och mamma som är hemkomna från strandpromenad

2009-12-14 @ 05:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0