18december- Att svimma av massage, lussebullar&världens lyckligaste kram

Hej alla därhemma!
Blogginlägg på blogginlägg ramlar in och ser att senast jag skrev var igår, men här kommer ännu ett till. Bara för att jag inte kan sova, för att det är mysigt att ligga nedbäddad i pyamas med nyinförskaffad ljusstake, nybaktalussebullar och printa ner lite i bloggen. Idag har det verkligen konstaterats att min nacke och rygg är ett mindre vrak, har besök här av Metta som är massör så skulle hon bara klämma på några punkter i ryggen ( jag stående). Efter bara 2minuter börjar jag må så hiskeligt illa och bit av bit försvinner av omvärlden och det blir alldeles svart. Hinner utbrista: Nu kommer jag svimma eller spy, så Metta leder mig till stolen, ner med huvudet i golvet och sen kommer omvärlden tillbaka! Tydligen satte hon igång en hel massa saker i nacken och min kropp tog till sig det direkt, jisses.
Gårdagens inlägg var ett såntdär när man bara känner sig lycklig, att människor kan få än att må så bra. Även denna dag fick jag samma lycka. Jag var och hälsade på på Sebastians skola och visste att Skyler var på Kindergarden och jag har inte träffat henne på jättelänge, så jag gick och kikade in i hennes klassrum och när hon såg mig rusade hon upp från stolen, slängde sig i min famn och jag fick världen absolut längsta kram, det första hon säger är: I miss you Ingrid. Åhh, jag tycker så grymt mycket om denna härliga 5åring och hon gjorde mig så lycklig och glad. Att känna hennes glädje och hennes varma kram, hon är underbar den tjejen och hon fick mig att må så bra!
Eftermiddagen har tillbringats med 4h lussebak, satte igång med allting och då det var dags att hälla i mjölet så upptäcktes det att miss mjöl inte tänkte infinna sig. Fanns endast grahamsmjöl och det blev 40minuter till Albersson och då Pär väl var hemma igen, visade det sig att han lyckats köpa ännu ett packe graham. Så jag fick springa över till Julie och låna allt deras mjöl, men gott var det och magen är full av jul, så även sinnet.
Framförallt, fortfarande lycklig av Skylers varmaste kram.
Ta hand om er.
Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer
Postat av: Emma

Härliga bilder Ingrid! Hoppas allt är bra med dig! Kram Emma

2008-12-19 @ 22:22:54
URL: http://rockon86.blogg.se/
Postat av: mamma

Nu är lilla mamma hemme igen och ta hand om din längtan men jag tycker nog att du reder dig bra och har trevligt med alla runt omkring dig. Passa å och få massage on Metta är där och du var rädd om dig. Elsa och jag har haft en mysig dag I mora med shopping i lugn takt...är lite trötta efter muck och hemres från <indien..kramar

2008-12-19 @ 22:32:07
Postat av: Kesti

Hej!

Det är verkligen härliga bilder du lägger in, den på dig i förra inlägget är super, Ingrid som glader.....härligt att dem gillar dig så mycket de små, men det är klart dem gör! Stora med för den delen.

Ha det mysigt!

Kramat till en toppensyster.

2008-12-20 @ 00:07:43
Postat av: Johan

Gissa vem som far aka hem till Sweden idag da? ; )

2008-12-21 @ 12:56:19
URL: http://johanberattar.blogg.se/
Postat av: marielle

åh så underbart! det är ju det där med barn som är så sjukt bra. & som jag inte hittat i spanien. men ingrid vi måste skypea! jag har tusen saker jag måste berätta!

2008-12-22 @ 09:22:57
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hugaligen vad dåligt det blivit på kommentationsfronsten för fröken godtman. VI GLÖMDE FÖR SJUTTON LUSSEBULLARNA (LUSSEKATTERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) TLL FRULLE IGÅR.

2008-12-22 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0