Räkna varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul....

Sådärja, då 60% av klassens kuggade läkemedelsberäkningen är det bara att slå igång mattehuvudet, stänga in sig i skolan & blunda lite för solen. På fredag skriver jag sista tentan för terminen och jag hoppas med hela mig att det kommer att gå bra. T4 tentan avklarades igår så nu får ni hålla tummarna 12 dagar till för resultat:)
Fin förmiddag idag med mina favoritjejer då vi gjorde brunch med våfflor, fruktsallad och te och bara pratade, fint.
Nu ska jag äta lite middag & sen kila iväg för hemmabio och mys på skolgatan & släppa konstiga tal som cirkulerar i huvudet, istället ska jag proppa magen full av popcorn:) finfint.
pusspuss från norra.p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0