Söndag 4 Mars

Vanligtvis denna morgon skulle jag ha varit uppe till Vasaloppstarten med mammas varma choklad och ostmackor, istället vaknade jag klockan 12 av solen som mötte mig genom fönsterrutan. Något dunkande huvud, men framförallt bara en bra känsla kring denna helg som varit prima från fredag till söndag! Fredagen blev det överasskning för Peder & Hannes med spa och relax och igår gick den legendariska festrundan av stapeln med midsommar (nubbe) afterski ( jager) draqueens ( bål) och 90tal hos mig och siri tillsammans med mina oerhört fina vänner. Tipspromenader, 3kamper, mimtävlingar och dans natten lång. Mycket energi för att ta sig an veckan finns det nu!
På onsdagen går flyget mot Berlin tillsammans med Sofia & Gävlematildan mot min saknade dalkulla Emelie, vi ska mysa, vara kulturella, dricka vin och bara få massor av kvalitétstid tillsammans!
Nu ska first aid kit sällskapa mig lite & jag ska göra det sista inför skolan imorgon innan söndagsmys blir prio nummer ett. Igen och igen, tack älskade vänner för att ni är så otroligt fina, bra och underbara och för en oförglömlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0