torsdag

Hjärnan är alldeles för trött just nu i ett virrvarr av spädningar, dropptakter, tarmvred, blindtarmar & framförallt statistik som är alldeles fantastiskt spännande ( hoppas ni hör min ironi) Hade en väldigt bra dröm inatt, pappa hade byggt ett flygplan med öppen sikt och endast stolar och en ratt, jag mamma & pappa hoppade in och flög över ett sommarsverige med gröna ängar, blått hav och det var alldeles varmt i luften och att sitta där i det där öppna flygplanet var som att åka balder gånger 100 på liseberg. Så ringde kära klockan 07.45 ( vi befann oss då ovanför Portugal). Jag tog mitt förnuft till fånga, snoozade 20minuter till och flög lite mer. Vaknade med en crashlandning då jag insåg att 3timmar statistik stod som första föreläsning. Fast vad gör det när jag snart får slå ihop böcker & dator och slå händerna i sconesdeg och huvudet i tv,n för filmkväll och mys! PS. imorgon är det fredag, vilket innebär snart fredagskväll då jag får träffa världens bästa Elin & fira 20års kalas för substitutbrodern Petter & mysa med den där väldigt fina familjen Häggberg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Yay, jag tänker klappa ihop datorn och skita i allt klippjobb och programförberedelser och åka till Linkan för födelsedagskalas och Inkan-mys! Jippie!

2012-02-09 @ 19:39:54
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0