12februari

Dagen är en kombination av klump i magen, förkyldning & lycka. Konstigt va? Hur så många känslor saker kan rymmas i en och samma kropp. Då jag gick till jobbet imorse lyste solen och små bäckar bildades längst vägarna av smältande snö, det är då som den där fantastiska känslan infinner sig, den man inte helt att sätta ord på. Känslan som gärna får flytta in och bosätta sig i min kropp hela tiden. Sen pendlar det runt & tanken på världens presstenta som är imorgon 08.00, så blir det bara ont i magen & nervositet. Hoppas med hela mig och lite till att detta går vägen imorgon. Det måste det. Idag fyller min lillprins 4 år, tänk att det känns som alldeles nyss han bara var en liten plutt som låg och nussade i famnen :) Men liten blir stor & efter vårat morgonsamtal så vet jag att hela hans dag blir fantastisk! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0