Namibia

Här kommer en liten uppdatering från Afrika, kommer att använda en annan blogg som jag delar med Erik då vi är här så denna bloggen kommer pausa medan vi äventyrar här. Bästa Elin ordnar en ny som troligtvis kommer heta  inamibia.blogg.se. 
Vi anlänge för 3 dagar sen och än så länge har allting varit omtumlande och väldigt bra. Vi möttes av stekhet värme och landade ute i ingenstans. Wayne ( han som äger vårat guesthouse) hämtade oss i sin jeep och vi färdades bland öken och massa vilda djur tills vi kom fram till boendet. 
Igår var vi på Safari, åkte 40 mil i jeep tills vi kom fram till en stor fram där jag var inne hos Leoparder ( mina ben skakade ganska ordentligt), såg stora Lejon, lekte med apor och mycket mer! 
Idag kommer förhoppningsvis våran handledare så får vi mer info kring hur våra veckor kommer att se ut! 
Puss&Kram
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter underbart!! Imorgon drar jag norrut, mot ume och ssk! Puss puss

2012-08-28 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0