3 oktober - Mitt alldeles egna paradis

Jag är så lycklig. Jag sitter i min nya soffa, i min nya lägenhet med ett I.Söderbäck & ett S.Engberg som står på dörrposten, jag känner att vi kommer att få det helt fantastiskt här! Helgen har varit så mysig tillsammans med mami & papi som kom ner och hjälpte till med stora flyttlasset, en heldag på IKEA med ny säng, nytt skrivbord, fix till garderoben och mycket mer som jag ska itu med imorgon och montera ihop ( det kan bli spännande eftersom jag redan skrikigt ganska högt åt en lampa).
Imorgon kommer Siri tillbaka från Paris och då har vi våran första natt i vårat nya kribb, vårat fantastiska stället. Och vetni en sak till, kommer ni på övernattning garanterar jag att ni blir bjuda på nybakat bröd till frukost, vi har nämligen en sockerbagare precis runt hörnet.

Tack för en härlig helg mamma och pappa, och för all hjälp med allt fix. Ni är fantastiska.

Puss&Kram
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Elin

Woooop! Jag kommer snart och hälsar på!!! :D Jippie!

2010-10-03 @ 21:30:34
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: maoooohlin

Åh det låter underbart Inga :) Jag kommer & hälsar på någongång & du måste komma till stockholm ju!

2010-10-05 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0