22 december- Fabror doktorn & Julfest

Hej alla därhemma!

Tack för alla God Jul önskningar, hoppas ni har det mysigt därhemma och njuter av all snö och åker en himlans massa pulka!

Idag är det nog världens tröttaste Söderbäckare som sitter på kontoret och skriver, kanske tack vare julefesten igår. Det var verkligen jätteroligt med julmusik, god mat och t.om köttbullar på julbordet ( dock var de nog Canariska). Kom hem klockan 4 och tror aldrig jag varit så trött då klockan ringde klockan 8, på med kläderna och iväg. På första Servicen upptäckte jag att några gäster kollade lite konstigt på mig och jag förstod inte alls vad det var, då en snäll liten gäst tillslut frågade om jag varit trött imorse. Hur kunde hon veta det, tänkte jag. Visade sig då att Ingrid Söderbäck namnskylt satt snyggt upp&ner på skjortan, fint värre!

Förövrigt har jag varit hos fabror doktorn och lagat ett finger som jag fick antibiotika för, dom skar lite och fixade så nu är jag back on track ;)

God Jul på er därhemma och njut av Julen!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

God jul Ingrid!

2009-12-22 @ 21:49:41
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahahahahahah! Skylten upp-och-ned!! Värsta "jag-var-på-fest-igår-men-försöker-dölja-det"-tecknet! :)



GOD JUL FRÅN USA!!!

2009-12-23 @ 02:17:21
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: pappa

livet kan vara lite upp o ner ibland...bara du kommer ned på fötterna

2009-12-23 @ 09:24:08
Postat av: mamma

Jag säger då det, namnskylten upp och ner...tur att gästerna är förstående..här har vi bakat lussebullar igen med Caesae medans Kesti och Jonas jukshoppar. ditt finger repade sig kanske av julfesten, hoppas det....vi hörs men God Jul i värmen...här blåser det men dock vitt kram

2009-12-23 @ 10:51:24
Postat av: Emma

God jul Ingrid! Hoppas du har det kanon bra! Kram

2009-12-23 @ 20:43:19
URL: http://rockon86.blogg.se/
Postat av: Anonym

God Jul Ingrid ropas det till dej från Fors å Malung.Vi som ropar är Solan ,Curre,Emmis,Sigrid och Sture

2009-12-23 @ 21:29:56
Postat av: Aino

God jul Ingrid och tack för ett gott skratt pga övertydligt placerad namnskylt: var snäll mot mig idag!

Kramar från hela familjen i fortfarande julvita Enköping! Hoppas förresten att dom där fyratusen strandsatta turisterna på Kanarieöarna inte är dina?!

Aino

2009-12-25 @ 13:08:08
Postat av: anniepannie

GOD JUL ÄLSKADE INGRID <3

2009-12-26 @ 17:18:39
URL: http://annapannanilsson.blogg.se/
Postat av: Kesti

Hej!

Har fingret satt sig på plats nu och ser ut som det ska göra, kulkul med namnet.

Stor kram och tänk på detta med hur dyu placerar uniformen med alla dess finesser inför nyårsdagen.

Stora kram.

2009-12-26 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0