20november- Hanna&Los Angeles

Äntligen så är det 20november, som jag har längtat efter den här dagen! Hanna sitter på flyget påväg mot LA, jag har använt mig av pappas packningsmetoder och bara fyllt fjällräven ryggsäcken ( vilket jag borde ha mycket beröm för, ni som vet hur jag brukar packa!)
Kvällen igår hejdåmyste vi  på starbucks där jag drack två varma choklad som inte smakade någonting, men jag kände att det var varmt iallfall, jag fortsätter med c-vitaminkuren så det här ska nog gå prima!
Jag är pepp&lycklig även något nervös eftersom jag vet hur äventyr med Hanna kan sluta, plankor i huvudet, fast i ett däck under litervis med djupt vatten, skoteråkning med större incidenter, ja listan är lång och längre ska den bli!
Nu blir det nog ett litet blogguppehåll eftersom jag inte kommer ha med mig datorn, men får jag tillgång till internet så bloggar jag lite uppdateringar:)
Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Så, nu bär det mot den stora stora staden, ska bli kul att höra hur ni har det, och ni kan väl iallafall försöka undvika Ingrid & Hannas specialare, även om det när du fastnade i däckgungan i vattnet är riktigt kul.

Ha det supeskoj i LA och hälsa din kompanjon att hon är duktig som tagit sig hela vägen till Amerika för att hälsa på dig!

Världens bästa Ingrid det är du det. :)

Kramar i massor

2008-11-20 @ 21:42:00
Postat av: Elin

Åhhhhh! Jag kommer sakna dig!!!!

2008-11-20 @ 21:53:46
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Hanna

haha, ja nu sitter jag här i LA, livrädd är jag ockaå:D haha SKYNDA DIG HIT!

2008-11-21 @ 03:49:33
Postat av: Hanna

Haha jag dör på min tidigare kommentar, jag var i mina egna tankar då och jäkligt trött. haha jaja det kan man skratta åt nu iallafall:)

2008-11-21 @ 11:34:48
Postat av: Britta

Ville bara önska er båda en riktigt trevlig resa. Ta väl vara på er. Kramar till er Båda från Britta.

2008-11-21 @ 17:32:39
Postat av: Anonym

Ville bara önska er båda en riktigt trevlig resa. Ta väl vara på er. Kramar till er Båda från Britta.

2008-11-21 @ 17:33:58
Postat av: mamma

Jag är glad att ni hittat varandra, Gå inte till vänster det är farligt. Detta sa dom när jag var i Kape Town, inte Gärdås precis. Ha i alla fall kul och gör det söm göras kan Kramar till två härliga damer

2008-11-21 @ 17:41:13
Postat av: mamma

Jag är glad att ni hittat varandra, Gå inte till vänster det är farligt. Detta sa dom när jag var i Kape Town, inte Gärdås precis. Ha i alla fall kul och gör det söm göras kan Kramar till två härliga damer

2008-11-21 @ 17:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0