Did you give the world some love today babe?

Först och främst vill jag säga grattis till världens bästa lisa som har födelsedag, blev inte så mycket födelsedagsfirande då dagen tillbringats på carlings, men lite födelsedagskramar & plan på kinderägg blev det iallfall! Nu har jag landat i soffan och ska tillbringa resten av kvällen här ( hört den förut?). både längtar och är nervös inför morgondagen då tredje dagen på praktiken drar igång.
Ett tack också till mina finaste roomies där jag först får en hint om att den där fantastiska siri fixat fantastisk mat och matlådor fixats för helgen och då jag kommer hem har mitt blonda yrväder andrea röjt hela lägenheten med skinande skurade golv & allting såg sådär mysigt bra ut! underbara fina ni.

Så här nedan har vi två jäntor som ger mig massa love varje dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0