20 september

Hejdär!

Först och främst vill jag säga tack till mina trogna läsare då jag kollar statistiken och ser att det fortfarade har trogna besökare kvar, så tänkte att det är time för en ordentlig uppdatering & start med bloggande igen!
Anledningen till att jag inte bloggat är att livet rusat i full fart framåt och mycket härligt har hänt så blev lite pausande. Sommaren har sagt sitt med soldagar på taket & ljusa, varma nätter och hösten är mer än här. Jag älskar ju hösten så klagar inte, man får tända ljus på kvällarna, mysa in sig i stickade tröjor och njuta av lövens skiftande färger och det bästa av allt, alla fina norpantjejer som har kommit tillbaka med sina söta nunor! Termin 3 går i hektisk fart och jag har inte helt insett att jag snart kört halvdelen av min utbildning! Imorgon ringer klockan 05.45 för första dagen med praktik på lungmedicinska kliniken på Universitetssjukhuset, wish me luck. Läkemedelstentan gick av stapeln igår och då man måste sätta full pott missade jag ett poäng med en decimal, inte kul alls. Tur att man har fina vänner och beslutet att få ut all ilska och nytt adrenalin var självklart med lazerdome, kände mig som en blandning av beck och wallander, cool rättare sagt!

Så nya tag, hejdå sommar hej höst och fina liv. skickar med en liten blandad kompott av bilder under sommarens gång & höststarten :)
PUSS














Kommentarer
Postat av: Moster

Äntligen,trodde du övergivit oss bloggläsare! Hoppas tentan gick bra, jag höll i alla fall tummarna som jag lovade. Jag tycker som du om hösten när man får kura inne med gott samvete, tända ljus och ha det mysigt. Haft en jättefin höstdag idag och vi har suttit ute i solen.

Kram/Moster

2011-09-21 @ 15:53:36
Postat av: Elin

Aaah attans himla läkemedelstentan! Men du fixar den nästa gång!

Vilka fina bilder och LASERDOME är ju så himla kul! :D

2011-09-22 @ 18:45:09
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0