fantastiskt

vaknar upp en gång klockan 7, men dunkande huvud & inser att jag bara sovit tre timmar, tänker smart tar en resorb och kryper ner igen. (notera att jag glömmer att titta mig i speglen). Vaknar upp igen klockan halv 11 och bestämmer mig för att fixa lite frukost. Inser då när jag kollar ut genom vardagsrummet, att ja. festen blev fantastisk! Kan inte intyga mer, underbara människor som gått in 140% för deras karaktärer, tävlingen kvällen ut & öråd för vinnare av bästa outfit! Ronja Rövardotter och Birk tog hem priset! Själv kände absolut inte en endaste människa igen mig på krogen, alltså inte ens nära vänner så jag sprang runt och lekte läskig.
Nu ska jag krypa ner med lite varm oboy & ostsmörgås i sängen och tillbringa resten av dagen här, sköönt.
ps. först ska jag nog tvätta bort alla blåa små fläckar & mitt brunfärgade hår som inte ville gå bort i duchen inatt, kände inte helt igen min spegelbild! tack alla för grym fest!
håll ut med bilder! kommer så fort jag fixat sladd till kameran, vilket nog blir idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0