4 Oktober

Huvudet är överfyllt men inspiration till bloggskrivande idag saknas, back on track imorgon istället.

 Det enda som är viktigt denna dag är att jag leker gourmetmiddagkock och lagar middag till mina fina sambos ( som lyser med sin frånvaro). Dock har jag väldigt bra musik som sällskap just nu, och det förgyller verkligen kvällen.
Nu ska jag fixa det sista inför mittbedömningen innan det är dags. Föressten, fick en PVK ( perifer ven kateteter) i armen idag, riktigt spännande, gjorde inte alls så ont som väntat och fick sätta en på Jennifer också och blodsvar på direkten, lite skönt för självförtroendet! ( detta trodde jag inte om mig själv för 2 år sedan, haha)
Godnatt på er människor! 04.30 alarm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0