7 november. mammspapps & uppmuntrande tandläkare

Hej på er!
Så är helgen över och jag har precis kommit hem från tandläkaren och krupit ner under täcket för att ladda inför spinning med Petra! Fantastisk gårdag då världens bästa päron dök upp, lyxmiddag för att sen fixa fruktsallad & mys framför beck. Imorse blev det frukostbuffé på sockerbagarn och shopping på stan. Mycket fin förmiddag med ännu finare föräldrar!
Fram till klockan 14.00 då jag tog det där härliga ( mycket dyra) steget till tandläkaren. Emaljer, käkar, tandtråd, snea visdomständer, borrar. jaise! Kände hur pengarna med återbesök klirrar iväg & det moler i varendaste tand efter allt petande. Mindre härlig eftermiddag.  Glad att jag valt att inte utbilda mig till någonting som har med tänder att göra. Fast tja, då kanske jag använt lite mera tandtråd i mitt liv. Tur att man lätt kan slå om det där dåliga humöret till det bra med lite glada ord, musik & att mamma och pappa varit här övervinner ju allt det dåliga:)
hejdåååå!
ps. jag har snyggaste jackan i hela norpan & linkan tillsammans. tjipp!

Mamma Oliver & Caesar sommardag vid Nissången

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Hej jag är din nya jacka. Tänkte bara meddela att jag går ut och går en sväng medans du pluggar.

2011-11-08 @ 14:39:44
Postat av: Ingrid

Åh, hej Gunnel! Hoppas din promenad var trevlig, jag är glad att du följde med mig på första pluggturen idag för var rädd att du skulle ramla när du var ute själv!

2011-11-10 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0