18november. överallt & ingenstans

Idag är jag lite trött på allt, trött i kroppen, trött i huvudet och trött för att jag inte kunde sova & känns som att fokus inte är där det borde vara, vilket ger mig lite smått stress för att all energi måste vara på denna monstertenta, vilket inte går alla dagar. Man får peppa sig med att diabetes & njursjukdomar sitter klockrent & det blir att ta nya tag med hjärtkärlsjukdomar imorgon tidigt igen.

Skönt iallfall att det är fredag & att klockan någongång faktist blir 20.00, pannkakor & idolmys väntar, behöver jag mer än någonsin idag.

Väldigt förenklad, men väldigt uppmuntrande saga om det jag försöker förstå mig på idag, godnattsaga eller lite fredagsläsning! LÄSLÄSLÄS

http://s860425.blogg.se/2008/november/en-ratt-bra-forklaring-pa-aterosklerosprocess.html

Höst i norpen med världens bästa siri!
snicksnack om att det alltid är jag pratar i telefon sirisiir, söt är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0