immunologi

Om det är någonting som jag för tillfället är allergisk mot så är det våra immunologiföreläsningar, så är det ett antigen som befinner i min kropp och orsakar allergisk reaktion är det då föreläsaren pratar på i enorm fart och man skriver så pennan glöder utan att förstå ett ord av vad hon pratar om, gillar det monotona tonlänget som gör att man samtidigt blir väldigt sömning. Bensträckare på 2 minuter och mer än halva klassen lämnade förläsningssalen. Nu har jag kommit hem, städning väntar och sen ska jag göra ett försök till att se om jag bättre kan förstå det hon vimsade om i böckerna.
Gårdagen var iallfall väldigt mysig, för att fira internationella kvinnordagen blev det hembakade semlor hos Emma, typ det godaste jag någonsin smakat, fast skulle jag någongång bli besviken av den bakdrottningen? :)
puss
där vill jag vara nu :)

Kommentarer
Postat av: emma

Nej Ingrid jag tror inte man kan bli missnöjd med mina bakverk :) Hehe.

2011-03-09 @ 22:31:54
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0