75min box och gym som pricken över i

Jag är totalt slut i hela min kropp, efter 2h på sats så skakar mina fingrar nästan då jag skriver detta efter att ha boxats 75 minuter för att sen utforska djungeln av alla gym manicker. Passen är grymt roliga, man blir dock totalt utmattad, men gissar på att jag kommer sova väldigt gott :)

Dagens absolut roligaste bjöd min kära Matilda på som sitter fast på hennes basketträning!
För att citera hennes sms:
Jag sitter fast på basketträningen för det ska ta dopingprov för att mitt kiss var för ljust första gången och nu kan jag inte kissa!! Blir fast här hela kvällen, är inte ett dugg kissnödig!! Måste vara kvar här tills jag kissar för kontrollanterna kan sitta här och vänta till imorgon. Härlig torsdagskväll!

Ja, kära Matilda! Vissa har bättre torsdagar än andra, hoppas du får komma hem snart;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0