15 Mars - hemlängtan

Om jag fick önska en plats på jorden där jag skulle få vara just precis nu så skulle det vara i soffan hemma i Malung med mamma och pappa med eld i öppenspisen, te och mammamackor. Tror nog inte att det finns någon i hela Norrköping som längtar hem så mycket som jag gör just nu. Jag får helt enkelt börja räkna ner dagarna mot påsken som ju inte är alltför långt bort!
Var på stan idag och fyndade en jacka nu när våren är på ingång, kontot är nästan heltomt, särskilt då den mycket "billiga" studentlitteraturen kom idag. Fast vad gör väl det då den 25 kommer alldeles snart!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Aino

Men lilla vän! Nu tycker jag då riktigt synd om dig! Du som rest så mycket! Men visst är mamma och pappa allra bäst, det är rätt. Och Gärdås. Om det blir för svårt få du ta dig till Stockholm och syskon och Aino.

Kram!

2011-03-16 @ 09:53:25
Postat av: Elin

Ow, ibland kan man verkligen längta hem. Men påsken kommer jättesnart, och den 25te kommer ännu snartare. :) (Jag väntar också dit. Luspank!). :D

2011-03-16 @ 22:26:32
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0