10 mars - boxning och regnväder

Som ni ser så har min blogg blivit nyfriserad av min kära Elin som har fixat och trixat för en ny snygg desing och som jag sa till henne igår. Det är som att jag klippt håret, måste in och kika då och då på hur fin den blivit, tack Elin! (http://hejhenning.blogspot.com/) Kände att det var dags att ändra om lite då jag nu inte "kommunicerar med hemkontinenten". Jag är ju i hemkontinenten och uppdateringar kommer främst från norra promenadens vardagsrum.
Med ägg, knäckemacka och mjölk laddar jag nu upp för kvällens boxningspass! ( senast kunde jag inte antecka på föreläsningen efter boxen för min hand skakade så mycket) ska bli intressant och se ifall det blir ett lika tufft pass idag.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var så lite. :) Det är ju kul att fixa och trixa, tycker jag! :)

2011-03-10 @ 19:26:27
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0