5juli - bygger garderob

På norra promenaden är det teknikern elektrikern ingrid som nu bygger ihop våran gemensamma garderob och våran hemmagjorda walk in closet kommer bli top notch. Andrea och Ingrid kläder i kombination blir som våran egna lilla butik, guld! Bilder kommer då allt är klart ( eller tja, ni får en bild nu också får ni se ett väldigt organiserat kaos), allt ska bli i färgordning och det där är ungefär 50% av kläderna, resterande ligger på mitt och andreas golv i rummen. men faint blire du ( östgötskadialekt)
Förövrigt lämnar hon mig för Magaluff en vecka och tomt kommer det bli på denna promenad. Nästa helg väntar visfestvalen i västervik med jennifer & andrea och jag räknar redan lite ner. Inte alltför långt är semestern på ingång!
pusspuss & klem

Så här glad är jag för att du åker




sommarfina norpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0