11juli

Måndag hemma på norra promenaden. min mobil har totalt stendött och det känns som att man tappat sin andra hälft i en vattenpöl, typ som att skon flytit iväg i ösregn och du måste gå barfota hem, fast värre.  Fin jämförelse? Får mig att inse hur beroende vi är av våra tekniska manicker. Jag menar, hur gjorde man för inte alls så länge sen för att kommunicera. hemtelefoner, lappar & små meddelanden. Då saknade man ju inte alls en mobiltelefon, medan jag känner mig tom så fort jag går utanför dörren och inser att den ligger kvar hemma. Kanske borde ha en mobilfri och facebookfri vecka någongång, då kanske man alltid skulle se till att komma i tid, planera och boka in saker. eller? En sak är iallfall säker, ny mobil behövs ASAP.
Gårdagens kväll blev mys hos Ellinore, skräckfilm och läskiga historier resulterade i att jag minsan vägrade åka hem, men mysigt var det iallafall :)
Puss&Godnatt
Imorgon kommer fina andrea hem från Magaluff och som jag längtat, då ska vi upp på husets bästa solläge och snacka strunt och ta igen veckan. Ganska fin utsikt vi har på våran alldeles egna takterass. typ karlsson på taket, hemliga och lite olagliga ( man får ju inte gå balans på takbjälken egentligen) men alldeles fantastiskt bra känsla i magen av struntprat, andrea och sol på det bästa taket i stan. sommar!


Kommentarer
Postat av: Johan

Dags för en iPhone äntligen nu? ;D

2011-07-15 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0