då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit.

Annorlunda helg då den bestått av en klocka som envisats med att ringa 04.30 & en buss som väntat lite över fem, trött tjej har det varit. Idag börjar jag dock inte fören klockan 2 så det blev sova till 10, frukost i sängen med julkalendern och klappsnapparna! mysfaktor 100, för er som missat julkalendern, gå in på svtplay, det är ett absolut måste.
Just i nuläget består livet mestadels av jobb, väldigt mycket nedräkning & motivationen är att sitta på ett nu bokat tåg.
Lottan följde med till norpan igår och ja. det blev bättre än bäst!
Nu ska jag försöka trycka i mig lite gröt bara " för att" då middagen inte är fören klockan 5 på sjukan.
Ha en fin söndag.
pusss
jag ryser & ja. hon är alldeles fantastisk. http://www.youtube.com/watch?v=8Imqnd8kTRI&feature=related

Lott & matildan på festrundan. gripenstopp med barnkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0