20 december

Fin morgon, blir väckt av en väldigt välbekant röst, ligger i sängen och bara kollar ut på alla snötäckta träd & känner mig glad. Tar med täcket till soffan och tänder varendaste julstake och julstjärnan i fönstret och det där lugnet som finns hos mig just nu är just precis det jag behöver.
Lite lycklig blir man också över de fina vänner man har, fick precis ett sms från min älskade norrlänning, ett sånt där fint ett som gör att man blir liksom ännu mera glad om man nu kan det. världens bästa lerner, jag saknar redan dig & hoppas renarna är snälla mot dig! ( och att du får kolla på samer duvet)

Nu väntar julkalendern & om bara några dagar så väntar även mys med dessa två så busar :) 
fint liv.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0