3 augusti - gnestabo

Har varit bloggtorka ett tag, men ser att jag fortfarande har ihålliga läsare så tänkte ge en liten snabb update, dock får det bli flest bilder eftersom jag längtar efter att slå på en film & mysa ner mig i soffan. Har precis kommit hem efter två helt fantastiska dagar i sofias sommarstuga i gnesta där jag hängt med sofia & david, tove och deras familjer. Har badat i kalkbad, åkt båt, fiskat kräfor & fått världens största adrenalinkick då jag efter väldigt mycket skak i benen, handsvettning och "ska jaaag" tän ik hoppade från en 8m hög klippa. Kvällen bjöd på grillning vid vattnet med solnedgång och rosa himmel till bakgrund. Vet inte hur mycket jag använde orden, fantastiskt, mysigt, underbart, härligt. Men ja, det kan ju inte sägas för många gånger, för det var precis vad detta sommarställe var!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0