Dalaskogarna

Hej på er,
Är fortfarande hemma i dalaskogarna och njuter av varje sekund.
Var hemma hos Astrid igår och fick tillträde till hennes "vindsgarderob" och gissa om jag har fyndat, så mycket snygga kläder som gömde sig där sen hennes ungdomstid, underbart.

Så ibland blir man lite lycklig av vissa minnen, satt och facebook pratade ( skumt ord)  igår kväll  & blev helt lycklig kring hur bra saker i livet kan vara och stunder som man liksom vill ha med sig livet ut. Ni vet saker som man kan tänka tillbaka till i deppiga dagar, eller glada dagar och som får mig att le med hela ansiktet, sånt är fint och sånt gör mig glad.
Så ibland facebook, så tycker jag väldigt mycket om dig och din chatt som du uppfunnit!

Nu ska vi göra storstan malungskij och fika med hanna väntar, puss

Kommentarer
Postat av: Elin

NAJS!

2011-04-27 @ 08:08:27
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0